11.02.2019

Nõmme linnaosa teenindab nüüdsest kliente ka veebivestluse vahendusel

Alates 11. veebruarist saavad elanikud Nõmme linnaosa valitsuse poole pöörduda lisaks helistamisele ka otse kodulehel www.tallinn.ee/nomme asuva vestlusakna kaudu, kus nendega suhtleb reaalajas linnaosavalitsuse teenindaja. Sellist lahendust kasutavad mitmed eraettevõtted kui ka riigiasutused, kuid Tallinna linnasüsteemis on Nõmme linnaosa esimene, kus veebivestluse võimalus kasutusele võetakse.

Veebivestlus on linnaosavalitsuse  täiendav teeninduskanal, mille eesmärgiks on tõhustada linnaosa poolt pakutavate teenuste kättesaadavust. Kuni veebruari lõpuni on testperiood, mille käigus hinnatakse kasutusvajadust ning tehakse vajadusel täiendusi.

„Veebivestluse kasutuselevõtt tähistab Tallinna linnasüsteemis avalike teenuste osutamise uut ajaetappi. Nõmme linnaosa valitsus peab oluliseks, et iga elanik saaks just temale sobivaimal viisil soovitud teenust. Tänapäeva kiirelt arenevas infoühiskonnas on inimeste jaoks üks olulisemaid varasid just nende aeg. Interaktiivne vestlus säästab nii elanike aega kui ka jalavaeva. Oluline on seejuures rõhutada, et veebivestlus on üks lisandunud võimalus, mille kõrval saab jätkuvalt abi ning infot ka telefoni ja e-kirja teel või lihtsalt kohale tulles,“ rääkis Nõmme linnaosa vanem Grete Šillis.

Nõmme veebivestlus töötab asutuse lahtiolekuaegadel koduleheküljel www.tallinn.ee/nomme. Veebiteenindaja vastab infopäringutele, võtab vastu linnaosa puudutavaid teateid ja ettepanekuid ning abistab kodulehel pakutavate e-teenuste leidmisel ja kasutamisel. Ühtlasi aitab uudne lahendus jälgida küsimuste kulgu ja pöördumiste sisu ning seeläbi jooksvalt tõhustada enim soovitud teenuste osutamist.

Nõmme linnaosa valitus asub aadressil Valdeku 13, lisaks veebivestlusele on elanikel võimalik linnaosavalitsusega ühendust võtta e-kirja teel nomme@tallinnlv.ee või telefonil 645 7333.

Uudise rubriigid: